COVID-19 – belangrijke informatie
In deze uitzonderlijke situatie heeft Spartoo de organisatie van het werk van haar teams aangepast om ieders veiligheid en gezondheid te garanderen en om haar normale gang van zaken zoveel mogelijk voort te zetten.
Kan ik op Spartoo blijven bestellen?
Ja ! Levering aan huis is gratis voor Spartoo artikelen, zodat u thuis kunt blijven - Onze partners zorgen er ook voor dat zij voldoen aan de richtlijnen van de autoriteiten met betrekking tot de levering van pakketten. De levertijd kan mogelijk verlengd worden met 1 of 2 dagen, afhankelijk van de service van onze transport partners - U kunt zoals gewoonlijk, uw pakket volgen via uw klantaccount.
Mijn bestelling is aangekomen op een afhaalpunt maar deze is gesloten: wat nu?
Aangezien de afhaalpunten gesloten kunnen zijn, kunt u het pakket niet afhalen. Door simpelweg contact optenemen met onze klantenservice kunnen wij uw bestelling annuleren en een terugbetaling doen of het artikel (zolang de voorraad strekt) opnieuw thuis laten afleveren.
Ik wil mijn pakket / artikel retourneren: hoe doe ik dat?
Geen zorgen, u kunt uw retouraanvraag zoals gewoonlijk doen. De deadline voor het retourneren van het pakket is voor de gemoedsrust verlengd tot 100 dagen.